| 
გაკვეთილის თემა | 
ვენის  კლასიკოსები-იოზეფ  ჰაიდნი. | 
| 
სამიზნე ჯგუფი | 
მე-4 კლასი | 
| 
მოსწავლეთა რაოდენობა | 
20 | 
| 
გაკვეთილის მიზანი და შედეგები | 
მოსწავლე გაეცნობა იოზეფ ჰაიდნის შემოქმედებას, ამოიცნობს ნაწარმოებებს
  (გამოსათხოვარი სიმფონია, საფორტეპიანო სონატა #7 ) | 
| 
ესგ სტანდარტი | |
| 
წინასწარი ცოდნა | 
მოსწავლემ იცის ,რომ  ვენა ავსტრიის
  დედაქალაქია. აქვს ინფორმაცია  მოცარტისა  და ბეთჰოვენის  შესახებ . 
  ასევე,აქვს ინფორმაცია  სონატასა  და  სიმფონიური
  ორკესტრის   შესახებ . | 
| 
შეფასების  საგანი  და პროცედურები | 
ცოდნა,  ჩართულობა. | 
| 
გაკვეთილის მსვლელობა | 
1.      განვლილი
  მასალის  შემოწმება: კითხვა-პასუხი ...10
  წთ. 
2.      აქტივობა:მუსიკის
  მოსმენა.( ამოიცნობს ნაწარმოებებს.)----15 წთ. 
3.      ახალი  მასალის 
  ახსნა :-მინი-ლექცია...10 წთ. 
4.      ძირითადი
  იდეების  შეჯამება...10 წთ. | 
| 
რესურსები | 
სახელმძღვანელო,მაგნიტოფონი აუდიო-დისკი | 
| 
დიფერენცირებული  სწავლება | 
ბავშვი ვერ ჰყვება გაკვეთილს,უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა,თუმცა,
  სიამოვნებით  უსმენს ჰაიდნის  მუსიკას. | 
| 
თვითშეფასება | 
მოსწავლე   გაეცნო ჰაიდნის შემოქმედებას,ასხვავებს
  საკრავების ხმებს. | 
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Comments (Atom)
 
No comments:
Post a Comment